Werken bij Step & Find

We hebben op dit ogenblik volgende vacatures om ons team te versterken:


Step & Find Consultant

Bedrijf

Bakker & Partners is een toonaangevende HR-dienstverlener op vlak van Executive Search, Werving & Selectie, Outplacement, Loopbaanbegeleiding en Assessment & Development. Wij staan reeds meer dan 20 jaar garant voor  een persoonlijke en eerlijke samenwerking met zowel onze kandidaten als klanten.

Step & Find is een nieuwe werving- en selectie-divisie binnen Bakker & Partners, opgericht om op de noden van de arbeidsmarkt in te spelen. Als onderdeel van Bakker & Partners is Step & Find gespecialiseerd in de werving en selectie van gekwalificeerde niet-leidinggevende professionals. We richten ons op high potentials binnen Sales, Marketing, HR, Legal, Office, Customer Service en Techniek.

Onze visie is: er zijn voor mensen. Dat komt voor Step & Find op de eerste plaats. We gaan dan ook op zoek naar wat mensen en organisaties écht belangrijk vinden. Zo willen we een kandidaat als persoon leren kennen. Naast opleiding en werkervaring, gaan wij daarom tijdens onze gesprekken dieper in op hun persoonlijkheid, wensen en passies. Ook een vacature is meer dan een takenpakket. Er zit een bedrijf achter met mensen en een eigen werkcultuur. Het spreekt voor zich dat Step & Find hier rekening mee houdt. Met die persoonlijke aanpak maken we elke dag het verschil. Tenslotte gaat het over een match tussen mensen.

Onze Consultants werken van A tot Z op de vacatures binnen diverse sectoren. Naast het zoeken naar de juiste kandidaten voor de vacatures, gaan we ook op zoek naar de juiste jobs voor onze kandidaten. Wij kenmerken ons door onze proactieve houding en het out-of-the box denken bij het matchen van persoon en functie.

Wij bieden aan onze klanten oplossingen op maat. Dit gaat van rekrutering en/of selectie, assessment & development, inhouse HR consulting, adviesverlening op vlak van talent acquisition,… Wij passen onze diensten aan, aan de noden van onze klanten en kandidaten.

Wat onderscheidt ons van onze concullega’s?

  • Onze Persoonlijke aanpak en betrokkenheid zorgen voor een uitstekende service.
  • Resultaatsgerichtheid: “We go the extra mile” om de match te maken.
  • Integriteit: Wij handelen vanuit onze lange termijn visie en zoeken altijd een oplossing waar alle betrokken partijen zich uitstekend bij voelen
  • Kennis en expertise: Wij hebben de juiste kennis in huis en krijgen ook continu opleiding om onze kennis en expertise op punt te houden
  • Netwerk: door onze jarenlange aanwezigheid op de arbeidsmarkt hebben wij een uitgebreid netwerk aan contacten.
  • Creativiteit: wij laten ons niet ontmoedigen door te weinig instroom of schaarste op de arbeidsmarkt. Wij zetten onze creativiteit in om op alternatieve manieren de juiste oplossingen te vinden.
  • Communicatie: Geen loze beloften. Zowel klant als kandidaat worden ten allen tijde op de hoogte gehouden van het proces. Wij staan voor een open en persoonlijke communicatie.
  • Snelheid: Binnen onze kwalitatieve dienstverlening willen wij snelheid aanbieden, immers elke dag dat de vacature niet is ingevuld, heeft een negatieve impact op het bedrijf. Dit begrijpen wij als geen ander. Wij werken dan ook efficiënt en snel.

 

De job: Werken als Consultant bij Step & Find

Als Consultant bij Step & Find kom je terecht in een dynamisch team waar je de kans krijgt om de job van A tot Z te leren en een echte rekruteringsexpert en HR Business Partner te worden voor onze klanten.  Enthousiasme en passie zijn kernwoorden.

Als Consultant heb je de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Je bouwt een netwerk aan klanten- en kandidaten uit binnen een gespecialiseerde divisie. Hierbij staat een lange termijn visie voorop.
  • Je prospecteert naar nieuwe klanten en vacatures.
  • Je zoekt naar kandidaten binnen je vakgebied, na een uitgebreide screening zorg je voor een match met vacatures en bedrijfscultuur.
  • Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor procedures; je taken zijn dus heel gevarieerd: het bezoeken van klanten, het uitschrijven van vacatures, het zoeken naar kandidaten, interviewen van kandidaten, het schrijven van rapporten, communicatie naar klant en kandidaat,…
  • Je bent verantwoordelijk voor het behalen van je maandelijks budget .
  • Je bent verantwoordelijk voor de groei van je divisie.

Profiel:

  • Je hebt een academisch werk- en denkniveau.
  • Je hebt bij voorkeur een eerste ervaring binnen werving- en selectie opgebouwd.
  • Je bent communicatief zowel gesproken als geschreven.
  • Je bent gedreven: fail is no option, je bent een go-getter.
  • Je bent leergierig en flexibel van geest, je wil je telkens verder ontplooien.
  • Je bent gepassioneerd door mensen.
  • Je bent een echte teamspeler.
  • Je bent ambitieus.

Aanbod:

Binnen Step & Find kom je terecht in een dynamische en familiale omgeving. We staan met alle neuzen in dezelfde richting. Het succes is een gedeeld succes. De werkplaats is een happy place, want wij geloven dat mensen die hun job graag doen, ook succesvol zijn in hun job. Je krijgt de nodige vrijheid en autonomie om je werk te regelen zoals je zelf wil, weliswaar binnen de waarden en de kwaliteitsgaranties waar Bakker & Partners en dus ook Step & Find voor staat.

Je hebt concrete doorgroeimogelijkheden in diverse domeinen: people management, executive search, outplacement, inhouse consultancy, assessment & development,… Vanaf je start wordt er met jou een persoonlijk actieplan en carrièreplan opgesteld.

Kortom: wanneer kiezen voor een job bij Step & Find?

  • Je bent gepassioneerd door mensen.
  • Je bent gedreven en ambitieus.
  • Je bent resultaatsgericht.
  • Je wil terechtkomen in een menselijk bedrijf waar de persoonlijke talenten in de kijker komen te staan. Geen eenheidsworst voor jou.
  • Je houdt van variatie in je job.
  • Je wil continue bijleren en ontwikkelen.
  • Je wil staan voor kwaliteit en lange termijn relaties met alle betrokken partijen.

 

Als je ja kan antwoorden op al deze bovenstaande  zinnen, kom dan zeker eens praten met ons.

Charlotte Castelein
info@stepfind.be
03/218 00 20